Vakantie!!! - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van mandy langenhuizen - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van mandy langenhuizen - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Blijf op de hoogte en volg mandy

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, Philipsburg

Yes Vakantie!!!!
Het is al weer even geleden dat ik mijn reisverhalen met jullie heb gedeeld.
Vandaar nu al weer een van de laatste verslagen van deze reis, want deze reis komt ook al langzaam tot het einde. Maar voor het zo ver is heb ik nu nog een paar super weken in het vooruit zicht met Roel, morgen komt hij hierheen ik heb er echt super veel zin in!! Ik heb hem nu lang moeten missen eindelijk zijn we zo weer samen. Ik kan niet wacht om hem hier alle mooie plekken te laten zien hier op dit eiland.
Afgelopen weken heb ik weer veel gedaan, eerst een week druk aan school gewerkt.
Elke dag vroeg op staan en heel de dag hard werken aan mijn schoolopdrachten. Dit was zeker niet voor niets, want afgelopen maandag had ik mijn assessment gesprek mijn docent van de Pabo. Hierin werden al mijn opdrachten besproken, ik heb mijn Minor goed afgesloten!! Na dat gesprek kon mijn vakantie echt beginnen, nog een klein weekje met vakantie samen met loes en daarna met Roel.
De week samen met Loes zit er nu weer op, we hebben zeker weten genoten van deze week.
We zijn naar het strand geweest (voor de verandering),, naar een supermooi zwembad met uitzicht op de zee en we hebben gevaren in een watercraft! Super vet was dat!! Verder hebben we gewoon simpelweg genoten van onze laatste week samen met zijn z`n tweeën.

Ik wil aan iedereen de groetjes doen!
Over een paar weken ben ik weer terug in nederland
Liefs Mandy

  • 12 Juli 2014 - 08:12

    Lonneke:

    Hoi Mandy,

    Wat fijn dat je minor goed is afgesloten! Volgens mij zijn de weken
    Daar voorbij gevlogen. Geniet nog de laatste weekjes samen met Roel!

    Groetjes Lonneke

  • 12 Juli 2014 - 13:44

    Mama:

    Hallo daar,
    Fijn dat je nog een weekje samen met Loes hebt kunnen genieten, jouw Roel is onderweg, papa heft hem naar Schiphol gebracht ook Roel kan bijna niet meer wachten om je te zien.
    Geniet samen de komende weken. Maar ook met Loes en Pim, maak er iets moois van.
    Wij zijn super trots op jouw dat je deze stage goed hebt volbracht, maar zullen ook erg blij zijn als we je over een paar weekjes weer zien
    Liefs mama

  • 12 Juli 2014 - 21:02

    Cor En Hetty:

    Hoi Mandy,

    Knap gedaan!
    Geniet nog lekker van je vakantie samen met Roel.

    Tot over een paar weken,
    groetjes Cor en Hetty

  • 13 Juli 2014 - 14:41

    Gonny:

    Hoi Mandy
    Super knap gedaan, en nu nog flink gaan genieten samen met Roel.

    Heel veel plezier en tot .....

    Groetjes Ben, Gonny, luuk en Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 20 April 2013
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 7824

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 30 Juli 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: