Wist je dat ik hier nu al meer dan drie weken ben! - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van mandy langenhuizen - WaarBenJij.nu Wist je dat ik hier nu al meer dan drie weken ben! - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van mandy langenhuizen - WaarBenJij.nu

Wist je dat ik hier nu al meer dan drie weken ben!

Blijf op de hoogte en volg mandy

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Philipsburg

Wist je dat……………...

Als je de lamp van je auto aan laat staan, je auto de dag er na niet meer start….

ze hier heel creatief zijn met accu’s voor de auto, ze halen hem gewoon uit hun eigen auto en zetten hem boven op die van jou en ja hoor de auto start weer.

Je hier super mooie stranden hebt..

Het op sommige stranden zo helder is dat je er goed kunt snorkelen en er mooie vissen tegen komt

Je hier echt kunt genieten van een mooie zonsondergang..

Ik mijn duikboeken nog steeds niet heb ontvangen…..

Het salsa dansen op de dinsdag avond echt super vet is!

De muggen hier erg vervelend zijn

Mensen hier geen sarcasme begrijpen…

De feestjes op de stranden echt een aanrader zijn..

Het stappen in de openlucht me goed bevalt..

De kinderen op stage erg enthousiast waren toen ik de foto`s van mijn stage klas uit Nederland heb laten zien.

Ze allemaal een brief naar een kind in Nederland hebben geschreven.

Ik me hier echt vermaak!

  • 21 Mei 2014 - 19:26

    Jet:

    Hoi Mandy
    We lezen je verslagen nu ook in Vinkel.
    Ik zie dat je het super naar je zin hebt, geniet er van.
    groetjes van ons allemaal uit Vinkel

  • 21 Mei 2014 - 19:30

    Papa:

    Wist je dat hier nu ook warm is.
    Wist je dat wij jou hier erg missen

  • 21 Mei 2014 - 19:31

    Mandy Langenhuizen:

    wist je dat ik thuis ook wel een heeeeel klein beetje mis:)

  • 21 Mei 2014 - 21:31

    Gonny :

    Hoi Mandy
    Wist je dat ik wel even met je zou willen ruilen.......
    Het echt allemaal super klinkt......
    We kunnen lezen dat je er van geniet......
    Het leuk is wat van je te horen...

    Tot het volgende bericht groetjes Ben, gonny, luuk en roel

  • 21 Mei 2014 - 22:27

    Franca Wolfs:

    Hoi mandy. Ik heb net ff je reisverslagen zitten lezen. Leuk hoor hoe je het allemaal verteld, ziet er ook erg leuk uit daar. En fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Ik gahet nu iedere keer bijhouden. En dat strand in de achtertuin. Jaloers..... Have fun. Grtjz x

  • 21 Mei 2014 - 22:41

    Mama:

    Hoi Mandy,

    Wist je dat wij jouw verhalen erg graag lezen, en voor ons zijn ze nooooooooit lang genoeg.
    veel plezier meisje xxxxx
    liefs mama

  • 22 Mei 2014 - 07:54

    Monique Van Grinsven:

    Hou Mandy,

    Leuk zeg!! Nu kan ik je ook volgen!!!

    Geniet ervan....


  • 22 Mei 2014 - 14:27

    Cor En Hetty:

    Hoi Mandy,

    Wist je dat wij best wel trots op je zijn. En het fijn vinden dat je het goed naar de zin hebt.
    Veel plezier en groetjes ook aan Loes.

  • 22 Mei 2014 - 22:22

    Mandy:

    Wist je dat ik het super leuk vind om al die lieve reacties te lezen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 20 April 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7821

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 30 Juli 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: