Sint Maarten - Reisverslag uit Nederland, Nederland van mandy langenhuizen - WaarBenJij.nu Sint Maarten - Reisverslag uit Nederland, Nederland van mandy langenhuizen - WaarBenJij.nu

Sint Maarten

Door: mandy

Blijf op de hoogte en volg mandy

26 April 2014 | Nederland, Nederland

Eindelijk is het zo ver! Morgen vroeg vertrek ik naar het zonnige Sint Maarten. Na het geslaagde feest op vrijdag avond heb ik er erg veel zin in.
Mijn koffers zijn ingepakt, klaar om het avontuur aan te gaan! Morgenvroeg gaat de wekker al vroeg om te vertrekken.
Ik zal mijn reisverhalen regelmatig delen via deze site, hopelijk zien jullie snel een positief en enthousiast bericht van mijn vanuit Sint Maarten.
Liefs Mandy

  • 26 April 2014 - 22:17

    Ben, Gonny, Luuk En Roel:

    Hallo Mandy. Fijn dat je er klaar voor bent. Super goede reis en we gaan je met veel plezier volgen. Heel veel liefs vsn ons

  • 26 April 2014 - 22:51

    Silvia Van Dijk:

    Hoi mandy,
    Wij gaan je ook zeker volgen
    Goede reis morgen
    Gr van ons allemaal

  • 26 April 2014 - 23:27

    Cor En Hetty:

    Hoi Mandy,

    Een goede reis en tot horens.

    Groetjes Cor en Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 20 April 2013
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 7825

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 30 Juli 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: